diumenge, 24 d’abril del 2016

Des del forat

Un lloc d'aquells ben conegut i fotografiat. L'enquadrament clàssic és frontal  amb el detall del forat i si pot ser amb la llum entrant al seu través millor. Aprofitant les pluges d'aquesta setmana hi vaig anar a veure que trobava, feia molt de temps que no hi venia. Tot i que la riera baixava molt terbola vaig gaudir d'aquest indret meravellós en la solitud d'un dia entre setmana. Em va decebre trobar el lloc brut, molt brut de marraneries variades que els visitants hi han abandonat a manera de deixar alguna impromta en la història de la humanitat...
Com que l'enquadrament clàssic ja el tinc i a aquella hora la llum no hi entrava pel forat, vaig intentar buscar alguna cosa una mica diferent des del forat.



15 comentaris:

  1. ESTUPENDAS fotografías Pepet! Enhorabuena!
    Un abrazo

    ResponElimina
  2. Aquests llocs hiperfreqüentats i fotografiats, millor intentar fer coses diferents. Fa anys vaig visitar però no per fotografiar, amb el que expliques em farà més mandra anar-hi. Veig que la manca de cultura va evolucionant i aquests diuen que estimen la natura? n'estic tip de trobar els racons propers als camins de ronda de la costa plens de paper"higiènic personal", molt poc higiènics, ells. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bosses, envoltoris, compreses, paper higiènic, llaunes... per no parlar de les pintades en les roques... Tot un reguitzell de bons propòsits i millors conductes. És el que hi ha :-(

      Elimina
  3. Deu esser com la Cola de Caballo a Ordesa. Jo no hi vaig més que a l'hivern, quan no hi va gaire gent. Però contina havent-hi merda, jo no sé per que som així de guarros.
    El lloc està molt vist i arxifotografiat, però si mai hi vaig (que no crec), suposo que faré la mateixa foto que tothom :-D
    Salut.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per les fotos que puges d'aquell lloc veig que la neu sepulta la porqueria. Si bé amb el desglaç torna a aflorar :-p

      Elimina
  4. Un bon lloc, quan vaig estar va ser un dia de moooolta afluència i gelat, la gent molt poc respectuosa. Els hi agrada anar a llocs així però no tenen cura per conservar-los.
    No ho entec.

    ResponElimina
    Respostes
    1. L'última vegada que havia anat va ser aquell dia amb tu. Recorde no haver fet cap foto aquell dia. Si bé la setmana passada vaig estar tot solet, bé tot solet amb la porqueria...

      Elimina
  5. Buena serie. Me gustan la primera y al cuarta, sin desmerecer las otras.
    Un saludo

    ResponElimina
  6. Un lloc molt bonic.
    Boniques fotos.
    Salut.

    ResponElimina
  7. Beautiful pictures, they look very fresh and clear.

    ResponElimina
  8. Collons, fa un aparell d'anys no estava gaire brut, bon punt de vista. Jo tinc la clàssica.
    Salut!

    ResponElimina
  9. Malauradament és així, bé, som així...
    Amb la que ha caigut aquests dies suposo que la porqueria ja és al pantà com a mínim...
    Salut!

    ResponElimina