diumenge, 12 d’octubre del 2014

Una mica de tot

 La idea inicial era una cosa totalment diferent del que va pasar després. Anant cap a la localització inicial vàrem començar a travesar espesos bancs de boira que no entraven ni en el pronòstic meteorològic ni en els plans inicials. Així que, canvi de plans: a guanyar alçada i a intentar fer alguna cosa per sobre dels núvols. Malgrat estar en un entorn molt humanitzat les boires varen donar bastant joc.
 
f/11, 1/3s, ISO 100, degradat de 3 passos 

 f/11, 0,4s, ISO 100, degradat de 3 passos

Ja amb el Sol bastant alt i pensant en la retirada, una aveteda amb un joc de llums i ombres ben bònic ens va fer aturar el cotxe i tornar a treure tots els estris. Em vaig dedicar a fer dues coses que gairebé mai faig: detalls i ficar moviment en les imatges. No sé si les següents imatges són "anades d'olla" o no, però és el que vaig estar fent durant una bona estona. La qüestió és que dedicar temps a alguna cosa diferent de l'habitual em va satisfer més que les boires inicials.
Tot això amb la compañía de l'Esther.
 
 f/11, 0,4s, ISO 100, una mica de vent
 
f/16, 1/4s, ISO 100, zooming

11 comentaris:

  1. Uauu! aquesta tercera és com si t'haguessis menjat un bon grapat de cireres d'Arboç,ja,ja,ja.
    ; )
    Abraçada.

    ResponElimina
  2. Doncs aquestes anades d'olla m'agraden força, bàsicament el zooming. Es bo experimentar sense pasar-se de la línea vermella, cosa gens fàcil. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Be, crec que de tant en tant, no està gens malament deixar-se anar. El resultat posterior ja és una altra cosa...

      Elimina
  3. Em fa molt goig la tercera, jo ara tinc una càmera que em permet fer exposició múltiple, però no sé si aquesta és amb aquesta técnica. Salut.

    ResponElimina
  4. Hola Cabi, es una branqueta moguda pel vent en una sola exposició després d'uns quants intents

    ResponElimina
  5. Hola Pepet!!!
    Espero que te llegaran los recuerdos que mandé para ti desde Montphoto...
    Bueno, con el empujón que me dio Esther parece que me he auto-convencido para volver a la carga en este mundillo de los blogs.
    Las dos primeras me gustan mucho. No sé si es por la obsesión que tengo por los mares de nieblas o por qué, pero.... También me atrae la cuarta, con ese zooming, manteniendo el contenido pero creando un efecto atractivo en el mismo...
    Una abraçada!

    ResponElimina
  6. Hola Iker, encantado de verte por aquí de nuevo. Me alegra que las fotos sean de tu agrado. Ya hemos activado la búsqueda de localizaciones en el entorno de Castelldefels :-)

    ResponElimina
  7. Ja m'agrada veure el Sr. Pepet fora de la zona de confort... ;-)
    No et mulles si no vas al riu i de tant en tant pesques un "bon peix"
    :P

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em costa molt sortir de la zona de confort perquè la zona de confort m'agrada. Si bé, de tant en tant faig alguna excursió :-)
      Una abraçada

      Elimina