dimarts, 18 de juliol del 2017

Aturada estival

Com heu pogut comprovar el bloc ha restat aturat les darreres setmanes. Digam-ne que estic en un d'aquells moments d'aturada tècnica. De tant en tant està bé parar i agafar distància per valorar el que s'està fent i considerar noves opcions. Una aturada és aire fresc, és pluja de primavera. Ja van haver altres moments així i hi hauran més en el futur. Precisament el que això de la fotografia siga un divertiment ens permet aturar-nos i fer el que ens done la gana quan ens done la gana.
Així que, aprofitant a més a més la tradicional parada vacacional, de moment el bloc continuarà un temps aturat. Jo seguiré buscant la llum del far que m'indique el camí i el moment d'iniciar de nou la travessia. Bon estiu!

6 comentaris:

  1. Bon estiu, Pepet
    Estic amb tu amb la conveniència de fer una aturada, en el meu cas i encara que no ho sembli porta setmanes mooolt aturat fotogaficament, esclar. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. No em puc creure que tu puguis estar aturat, és senzillament impossible ;-)
      Una abraçada

      Elimina
  2. Que tigueu bones vacances!
    Una abraçada.

    ResponElimina