dimarts, 10 de gener del 2012

La marjal

Dues sessions en terres valencianes. La primera d'elles va ser improvisada, sobre la marxa, al veure que el cel pintava bé i podía haver bones llums. Vaig acudir a un lloc molt conegut i fotografiat de l'Albufera. Quan vaig arribar allò era un autèntic formiguer de gent fent el gamba i de trípodes agafant posicions. Així que vaig decidir abandonar el lloc i perdre'm pels camps sense cap lloc concret on anar. Va arribar un moment que vaig aturar el cotxe i em vaig posar a fer fotos.

 Canon 5D MkII amb el canon 17-40 a 17mm
f/11, 2s, ISO 100, degradat invers de 3 passos al cel i degradat neutre d'1 pas montat al revés per minimitzar la transició de l'invers, trípode i cable

Canon 5D MkII amb el canon 17-40 a 40mm
f/8, 3,2s, ISO 100, degradat invers de 3 passos al cel i degradat neutre d'1 pas montat al revés per minimitzar la transició de l'invers, trípode i cable 

Canon 5D MkII amb el canon 24-105 a 32mm
f/8, 8s, ISO 200, degradat invers de 3 passos, trípode i cable 

La segona sessió va ser en la mateixa localització, va ser "la sessió oficial", la que ja tenia prevista. Havia quedat amb l'amic Vicent Puchol, bon coneixedor de la vida i els laberíntics camins de la marjal. Aquest matí el cel no ens va acompanyar tant. Però alguna foto vàrem fer i el plaer de compartir moments amb bons companys no té preu.

Canon 5D MkII amb el canon 24-105 a 35mm
f/11, 8s, ISO 100, degradat invers de 3 passos, trípode i cable.

Canon 5D MkII amb el canon 24-105 a 58mm
f/16, 1/8s, ISO 100, degradat invers de 3 passos, trípode i cable.

11 comentaris:

  1. Només puc dir...gràcies Pept per oferir-nos aquest gran espectacle de llum i color!!!
    Saludets!

    ResponElimina
  2. Molt bones Pepet.
    És evident que quan hi ha bon ull s'aprofiten al màxim les oportunitats. Bons enquadraments i bones fotos. Segur que la propera vegada tenim més sort i si no a veure qui ens lleva el armosaret, jeje.
    salut.

    ResponElimina
  3. Esther, haguessis disfrutat molt en aquest lloc, gràcies per passar.

    Vicent, açò de la fotografia, en realitat, jo només que ho faig pels esmorzars... ;-)

    ResponElimina
  4. Pues ¡vaya fotos que os traisteis! No estuvo nada mal la cosecha. Unas fotos muy, pero que muy hermosas.
    Un abrazo

    ResponElimina
  5. Molt bones llums aquest cap de setmana, llàstima que diumenge el mestral va netejar el cel i no va quedar cap núvol. Me quedo amb la tercera de fotografia, sense desmereixe les altres.
    Si no hi ha esmorzar no me mou ningu de casa ;-)

    Salut!!

    ResponElimina
  6. Me alegra que te gusten, Alfredo, viniendo de ti es todo un halago :-)

    Sí, Bernat, diumenge no hi havia ni mig nuvolet. Per això s'ha d'estar a l'aguait. Salut!

    ResponElimina
  7. De fet, em quedo amb les tres primeres, son mes impactants, de totes maneres es una sort tenir un guia/amfitrió com el Vicenç.
    Enhorabona per les captures!!!

    ResponElimina
  8. Una bona sèrie d'imatges, jo també em quedo amb les tres primeres.
    Salut!!

    ResponElimina
  9. quin bé de déu d'imatges! Fantàstiques Pepet! Molta enveja sana..jo que no hi havia estat mai al Delta, ara que sí que hi he estat, realment enganxa, i no és d'estranyar amb aquestes llums!
    Una abraçad

    ResponElimina
  10. Una serie impresionante, no sabría con cual quedarme. los tonos de la Albufera creo que son únicos y tu has sabido captarlos en toda su belleza.

    ResponElimina
  11. Gràcies a tots per passar i comentar. Montse, no és el delta, és l'Albufera, si bé els paisatges són gairebé idèntics.

    ResponElimina