dijous, 19 de maig del 2011

L'eixida que no va ser

La idea inicial era cercar l'eixida de la lluna entre les pedres. És obvi que, amb aquests núvols, la lluna va sortir, però nosaltres no ho varem veure. Així i tot, la solitud, la bellesa del lloc i una bona companyia  varen fer un moment molt agradable. Fins i tot hi ha alguna foto que es pot salvar...

Canon 5D MkII amb el canon 17-40 a 17mm
f/5.6, 480s, ISO 400, trípode i cable. Vaig moure el degradat neutre de 2 pasos al davant de l'objectiu una estoneta

8 comentaris:

  1. Mmmnnn, de que em sona aquest lloc???
    Ja veig que has buscat la "conjunció de les roques" .. jejej..
    8 minuts i una estoneta de degradat jejej...ets lo que no hi ha!!!
    Salut!!!

    ResponElimina
  2. La veo algo oscura pero me parece una "pasada" de foto.
    Y ese lugar es una maravilla.
    Un saludo

    ResponElimina
  3. Potser,no va ser una bona eixada.
    Però l’entorn s’ho val,hagués estat rodó si els llamps que varem veure al Montseny hagueren estat dins el mar,oi?
    Com dèiem,s’ha d’anar,al lloc i cada dia ho tinc més clar,un s’ha d’adaptar a les circumstàncies climatològiques,per molt estudiades que tinguem,les altres dades.
    Et felicito per la tècnica aplicada i els seu resultat.
    Bon cap de setmana, una abraçada.

    ResponElimina
  4. Je, je, Pere, vaig fer el que vaig poder. Esperava fer fotos amb llum de lluna que hagués sigut més fàcil.

    Alfredo, gracias por pasar.

    Esther, per la propera hem d'encarregar amb temps suficient aqueixos llamps.

    ResponElimina
  5. Veig que li vau saber treure suc a la nit! M'agrada molt la composició.
    Salutacions

    ResponElimina
  6. Una magnifica toma nocturna al igual que el resto de tu blog, con tu permiso te sigo, un fuerte abrazo desde Reinosa.

    ResponElimina
  7. Hola seva. Con mi permiso y sin él... El bloc es de quién quiera.
    Gracias por la visita.

    ResponElimina